Ryzyko pomniejszenia biustu

W ostatnich latach zachęca się wszystkich do aktywności fizycznej. Nie ulega wątpliwości, że większość z nas rusza się za mało. Trzeba więc pomyśleć o jakimś sporcie. Nierzadko decyzja o wyborze wiąże się także z myślą o tym, by stracić kilka zbędnych kilogramów. Można w tym celu wybrać się do klubu fitness, na siłownię, albo ćwiczyć w domu. Można biegać, pływać lub jeździć na rowerze. Możliwości jest wiele. Lepszych lub gorszych. W tym miejscu spojrzymy na nie pod specjalnym kątem. Jak taka aktywność odbije się na wielkości piersi?


Niepokój o to, że ćwiczenia zmniejszą biust skutecznie zniechęca do jakichkolwiek ćwiczeń. Natomiast te kobiety, które mimo wszystko podjęły ryzyko, z niepokojem spoglądają w lustro. Wiadomo przecież, że piersi to głównie tkanka tłuszczowa, nic wiec dziwnego w podejrzeniu, że uprawianie sportu może negatywnie wpłynąć na ich wielkość. Z drugiej strony jest to jedyna partia ciała, z której wcale tejże tkanki tracić nie chcemy.
Musimy być całkowicie szczerzy i stwierdzić, iż zupełnie nie można zażegnać niebezpieczeństwa. Wysiłek i dieta redukcyjna stwarzają ryzyko pomniejszenia rozmiaru biustu. Jednak da się je zminimalizować, a nawet wizualnie poprawić wygląd piersi. Proste ćwiczenia na klatkę piersiową, jak wyciskanie hantli na ławeczce głową w dół lub przenoszenie obciążenia za głowę, mogą sprawić, iż piersi będą wydawać się większe i na pewno staną się bardziej jędrne. Z braku sprzętu można wykonywać pompki. Byle nie za dużo!

Oto kilka zasad, których należy przestrzegać:

  • Nigdy nie ćwicz zbyt długo, nie stosuj długich sesji aerobowych – 20 minut na raz wystarczy;
  • Ćwicz na klatkę piersiową dwa razy w tygodniu, rób kilka krótkich serii – nie więcej jak 7 powtórzeń w każdej;
  • Nie stosuj restrykcyjnych diet, odchudzaj się bardzo powoli;
  • Włącz do swojej diety olej lniany, ma dobroczynny wpływ na biust i pobudza żeńskie hormony;
  • Pij dużo wody i nie dopuszczaj do odwodnienia organizmu.

Zawsze można jeszcze wykorzystać tabletki na powiększanie piersi. Ich jednoczesne zażywanie z wykorzystaniem podanych wyżej rad zaowocuje poprawą figury i jednoczesnym powiększeniem piersi. Warto zwrócić uwagę na sylwetki współczesnych lekkoatletyczek. Niegdyś ich piersi były płaskie na skutek ciężkich treningów. Obecnie to się zmieniło. Wprawdzie niektóre z nich mają implanty, ale nie wszystkie. Większość korzysta z naturalnych sposobów dbania o biust i nowatorskich metod treningów oraz żywienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *